Avatar billede Vile Praktikant
08. oktober 2016 - 12:03 Der er 1 kommentar

Fokert apple-id

For en dag siden blev min ipad nulstillet, og nu siger den at man skal logge med sin apple-id for at låse det op. Men problemet er at da jeg fik den kom jeg til at taste den e-mail forkert ind og nu kan jeg ikke logge ind på det. Fordi jeg kom til at taste con istedet for com til sidst. Kan man ikke ændre det nu? Hvad gør jeg?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. oktober 2016 - 20:42 #1
Mon ikke du kan få hjælp til det, hvis du henvender dig personligt i Apple-shop med ID og en kvittering på iPad'en?