10. oktober 2016 - 11:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 seneste version

Efter installation af ovennævnte, er jeg stødt på en problem, når jeg vil lukke Pc'en bliver der ved med at stå:

Opdater og Genstart
Opdater og luk

Og næste gang Pc'en tændes er det det samme igen?

Jeg ved der ikke er flere opdateringer

Ser ud til Windows update kører i ring?
Pls. help
JLALAU
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 11:57 #1
Hvis den kun dukker op når PC booter, kan det være en fejlmeddelelse.
Sådan en får jeg selv på windows 8.1. Der står, at windows er blevet opdateret og at jeg bør genstarte. Det prøvede jeg et par gange og opgav så. Jeg trykker bare på Ok, og ser så ikke mere til den, for næste boot.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 11:59 #2
Ps. Eller har jeg misforstået det, kan du ikke lukke windows ned?
10. oktober 2016 - 14:36 #3
jo jeg kan godt lukke win 10 ned men pisse irriterende at det bliver ved med at stå der, når der ikke opdateringer er, og at det står der igen næste gang jeg vil slukke Pc'en
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2016 - 14:37 #4
den kan fixes.
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
(det er gratis) - scrolle ned til Portable (26.29 MB)
og download der. pak ud, og kør Repair_Windows.exe
Se i bunden, den vil meget gerne køres i fejlsikret tilstand (og muligheder for at rette i flere ting), så klik der, og den pc starter fejlsikret. Start nu Repair_Windows.exe igen. Gå bare til faneblad "step 5: Backup" og klik på Backup og Create. Fortsæt så til "+ repairs" og klik 'open repairs' og lad den køre alt den selv foreslår.
Når den er færdig, så vil den selv foreslå at genstarte, gør det, og windows update er repareret. Du kan nu manuelt søge efter opdateringer for lige at få det på plads.
10. oktober 2016 - 15:03 #5
På tweaking står der det koster ca. 20 dollars??? skrev du ikke det var gratis
10. oktober 2016 - 15:29 #6
Det koster 260 kr. til 1 pc og er ikke gratis
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 15:47 #7
#6 Jeg kender ikke programmet, men det findes som prog og free.
http://www.majorgeeks.com/files/details/tweaking_com_windows_repair.html
10. oktober 2016 - 16:05 #8
alle der foreslås koster kassen, er der ingen free ware der kan løse mit problem?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 16:14 #9
Nu har jeg downloadet programmet fra det link jeg lagde i #7.
Jeg scannede det med Kaspersky og Malwarebytes, som gav grønt lys,
Installerede programmet, og alt ser rigtigt ud. Det er gratis.
Hvordan det så bruges har claes57 jo forklaret i #4.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2016 - 16:15 #10
læs nu, hvad jeg skrev "scrolle ned" dvs et stykke nede på siden (efter muligheden for at købe) kommer der download af gratis version.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. oktober 2016 - 21:39 #11
Direkte link  !
http://www.tweaking.com/files/setups/tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe
Når den åbner så tryk på kør.
11. oktober 2016 - 15:57 #12
Til claes57
Mange tak for tippet det virkede 100%