12. oktober 2016 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ESC, FN, F5, F6, F7 virker ikke

Hej,

For et par uger siden stoppede min escape knap med at virke imens jeg var ingame. Herefter har den så virket lidt on and off.

Lige når jeg starter min PC og de næste par minutter, så fungere escape knappen helt fint. Dog har jeg endnu ikke fået FN, F5, F6, F7 til at virke.

Jeg kører med den nyeste version af Windows 10. Umiddelbart kom den lige efter jeg automatisk fik Intel HD Grafik kontrolpanel installeret, men er ikke sikker.

Jeg har en Acer Aspire V3-772G.

Jeg har lige formateret hele min computer, og har stadig fejlen.
Avatar billede Robert Novice
12. oktober 2016 - 20:44 #1
Umiddelbart tænker jeg fejl i tastatur.
Har du et andet tastatur du kan prøve, eller måske låne et fra en kamerat.
Du siger "ingame", er dette kun i et specifikt spil, eller generelt i systemet?
Dersom det er snak om en bærbar, prøv at tilslutte et usb tastatur og se om det virker.
Om det virker, så er det måske en driver fejl for det interne tastaturet på den bærbare.
12. oktober 2016 - 21:46 #2
Ser ud til problemet blev rettet ved at installere Acer Quickaccess. Mærkeligt. Tak for svar.