Avatar billede mike_stock Novice
13. oktober 2016 - 10:46 Der er 4 kommentarer

Alt+tab fra terminal til Outlook

Når jeg sidder og arbejder, er det en stor hjælp at kunne skifte hurtigt mellem terminal serveren (tilgået via fjernskrivebord på Win10Pro), jeg arbejder på og så den lokale Outlook på min PC. Jeg kan godt "tab'e" mellem dem, men den hopper ikke over på Outlook, eller andre programmer - den bliver bare på terminalen.

Windows 10.
Server 2012
Avatar billede poko1 Ekspert
13. oktober 2016 - 11:26 #1
Du skal have begge programmer åbnet på Processlinjen  Så skifter det hver gang du trykker  Alt+tab Gør det hos mig!
Avatar billede mike_stock Novice
13. oktober 2016 - 11:34 #2
Begge er åbnet og fremgår på procsslinjen.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. oktober 2016 - 11:49 #3
Hvis de ikke begge er aktive altså understregede virker det heller ikke her
Avatar billede mike_stock Novice
13. oktober 2016 - 16:38 #4
Har løst det. Til hjælp for andre:

I fjernskrivebords programmet (MSTSC), kan man under "Lokale Resourcer" ændre Tastatur, fra "kun i fuldskærmstilstand" til "På denne computer".