Avatar billede Signehp Praktikant
14. oktober 2016 - 21:59 Der er 4 kommentarer

Kan ikke æøå, og har ingen apps. (Windows 8.1)

Hej.
Jeg har haft et problem med min computer for tiden, når jeg skriver æøå så laver den det om til ; ' [. Og det er ikke det eneste, Hvergang jeg skal lave et tegn. Er det et andet tegn, f,eks. ? knappen laver _. Og jeg forstår ikke hvorfor, Jeg har også prøvet at sætte det til Dansk, men den siger at den allerede er på dansk?

Jeg har også et andet problem.
Jeg har ingen apps?
Det skete samme tid da jeg ikke kunne dansk.
Og jeg har bare ikke kunne finde nogle måder der hjalp.
Har prøvet at trykke på skift PC Instillinger, men den gad ikke åbne.

Håber virkelig, at der er en Løsning på dette problem.
Hilsen Signe.
Avatar billede kurtba Ekspert
14. oktober 2016 - 22:54 #1
Lav en systemgendannelse til før problemet opstod.
Søg på systemgendannelse og følg vejledningen.
Avatar billede Signehp Praktikant
15. oktober 2016 - 08:39 #2
Kære Kurtba.
Jeg har lige prøvet at lave en systemgendannelse.
Men der skete ikke rigtig noget. Det kan være jeg gjorde noget forkert.
Skal jeg prøve igen?

Hilsen Signe.
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 12:17 #3
Hej Signe, prøv at trykke på Shift + Alt og se om de ikke hjælper, prøv et par gange først tryk det se om det er ændret så prøv igen hvis ikke, har det ikke virket efter 3 gange så skriv lige igen så ser jeg nærmere
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 12:21 #4
https://www.youtube.com/watch?v=ztIp6ufSLw0

Prøv dette ved ikke om det er det som du har prøvet men det er en mulighed