Avatar billede Bornholmeren Praktikant
15. oktober 2016 - 15:19 Der er 12 kommentarer

proceslinje forsvinder i et sekund

Hej min proceslinje forsvinder i et sekund og kommer der efter tilbage igen. Og det kan godt irritere lidt når man spiller, alle harddiske kører godt. har i nogen ide?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2016 - 20:54 #1
Hvilke styresystem !
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
15. oktober 2016 - 21:06 #2
Win 10, har også prøvet at gendanne, men det er alle programmerne også dokumenter. Jeg har prøvet genstarte Windows explorer. Jeg ville blive glad vis du kunne hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2016 - 19:35 #3
I en dos prompt med administrator rettigheder skriv / kopier det der står med rødt :
chkdsk /f /r /x tryk på enter.

Det kan ikke være dit styresystem, - men harddisk der er noget galt med.
Tryk på "Y" og derefter Enter, genstart computer.

Se billed.
http://i.imgur.com/MfXrXU9.png
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
16. oktober 2016 - 21:04 #4
altså skal jeg ind i powershell og hvis ja skriver den det her.

Access Denied as you do not have sufficient privileges.
You have to invoke this utility running in elevated mode.
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
16. oktober 2016 - 21:05 #5
skriver det også i kommandoprompt
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 15:12 #6
Højreklik på windows knappen nederst til venstre på skærmen vælg kommandprompt med administratorrettigheder
Se billed. http://i.imgur.com/mCjPRXh.png

Hvis det ikke hjælper så prøv DISM. Sæt denne sætning med rød ind i en dos prompt med med administratorrettigheder: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth tryk på Enter.Tager cirka 20 minutter

Eller prøv sfc/scannow. Sæt denne sætning med rød ind i en dos prompt med med administratorrettigheder:sfc /scannow tryk på Enter. Tager cirka 1 time.

"når man spiller"
Jeg går udfra at du har et antivirusprogram på computeren.Spille steder på nettet kan være farlige. http://www.spywarefri.dk/artikel/it-sikkerhed-naar-du-spiller-poker/
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
17. oktober 2016 - 19:37 #7
det er ikke sådan nogle spil jeg spiller, men tak for hjælpen ind til videre vender tilbage når jeg ved mere:)
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
17. oktober 2016 - 20:23 #8
Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some
of them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios

det har skrev den når jeg skrev sfc /scannow
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 21:57 #9
Ok prøv med DISM. Hvis det ikke virker så er der måske ikke anden mulighed end at lave en Repair. Gem dokumenter / billeder og andet på et extern medie / USB eller andet.

Britec09 youtube
https://www.youtube.com/watch?v=5Zkvlcnv-UU
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
17. oktober 2016 - 23:28 #10
Nu har jeg prøvet og nulstile PCen, og den blev numstillet, MEN den kommer ikke længere end der hvor man plejer at trykke enter også kan du logge ind, men den reagerer hverken på tastatur og mus men der er lys på. Er der en måde jeg kan få lov til at sende et billede til dig på en måde. Eller har du en ide til hvad jeg  kan gøre. BIOS er som det plejer og være.
Avatar billede Bornholmeren Praktikant
17. oktober 2016 - 23:38 #11
Og jeg fik heller ikke lov til at vælge hvor jeg kom fra osv, men tror jeg heller ikke jeg skal da den rigtige dato og tid stod på skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 11:29 #12
Jeg tror jeg er løbet tør for ideer