Avatar billede Susan Praktikant
18. oktober 2016 - 12:45 Der er 5 kommentarer

import af billeder fra iphone til pc

Har tidligere kunnet trække billeder fra iphone via stifinder til pc. Men nu vises det drev hvor iphonen sidder med usb-stik ikke.

Jeg har opdateret itunes og Windows.
Hvad gør jeg for at få billederne fra iphonen vist i eget drev på pc?

Håber på hurtigt svar.

Mvh susan
Avatar billede ebea Ekspert
18. oktober 2016 - 13:29 #1
har du prøvet at tilslutte din iPhone, til en anden USB port? Ellers prøv det.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 14:40 #2
Hej. Jeg ved ikke om du gider at bruge det, men jeg bruger selv Dropbox. Så kan man hurtigt uploade et nyt billede taget på iPhone, og derefter arbejde videre med det på sin pc.
Kræver så at man har Dropbox både på iPhone og pc.
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2016 - 21:04 #3
Jeg bruger Fotostream til at sikre, at alle billeder taget med iPhone og iPad lander på min MAC/PC. Læs følgende:
https://support.apple.com/da-dk/HT201317

Man kan også anvende Google Fotos.
https://support.google.com/photos/?hl=da#topic=6156061

Begge metoder giver en sikkerhedskopi i skyen, og adgang til alle billeder fra alle enheder.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
19. oktober 2016 - 07:22 #4
Hej Susan

Når jeg tilslutter min iphone til PC kommer der besked på min iphone om jeg vil tillade denne enhed at få adgang. Trykker så "Tillad" og min iphone kommer så som drev på computeren.
Tænker det måske er det "Tillad" du ikke har fået gjort og derfor den ikke bliver vist.
Avatar billede calarlucky Novice
09. juni 2017 - 13:28 #5
Hvis du glemmer din iPhone [b]adgangskode[b], kan du prøve nogle tredjeparts software. Jeg kan ikke lide iTunes, og jeg tror, at disse iTunes-alternativer er meget brugervenlige. Her er den, jeg bruger til din reference: Overføre Billeder fra iPhone til PC uden iTunes