Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 20:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPad kan ikke finde bluetooth tastatur

Jeg har længe kørt med et bluetooth tastatur til min iPad, men efter at have gendannet iPadden, kan kontakten mellem enheder ikke gendannes.
Avatar billede INK Ekspert
18. oktober 2016 - 20:47 #1
Hvis tastaturet står som en enhed under Bluetooth, kan du slette den og derefter oprette ny parring. Koden kan være 0000.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 21:55 #2
Tak skal du have! Men der står ikke noget. iPadden bare søger og søger.
Avatar billede INK Ekspert
19. oktober 2016 - 10:43 #3
Som "professor" har du sikkert prøvet de klassiske tiltag som at slå bluetooth til og fra, genstarte iPadden helt og evt. foretage en ny gendannelse. Det må så blive et opkald til Apple. Beklager.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 11:16 #4
#3 Ja det har "professoren" *G*  Men tastaturet findes ikke under bluetooth.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 12:09 #5
Problemet er løst. Pludselig, under bluetooth, dukkede der et tidligere tastatur op, som der blev søgt på. Så trykkede jeg på glem denne enhed, og så blev det nuværende tastatur fundet. Jeg forstår bare ikke hvordan det kunne ske, når jeg i går lavede gendannelse to gange.
Tak fordi du var med her :-)