Avatar billede Lykke Praktikant
24. oktober 2016 - 17:28 Der er 3 kommentarer

min hotmail er spærret

Jeg har fået min hotmail spærret pga hacker. Har forsøgt at få den åbnet igen, men er blevet afvist at Microsoft hver gang.
Har forsøgt at blive skrevet op til en telefonopringning hos dem, de ringer men jeg venter og venter og ingenting sker.
Man kan ikke sådan komme i kontakt med Microsoft, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg kan nemt lave en ny mail adresse, men jeg vil rigtig gerne have alt det jeg har til at ligge på min lukkede hotmail.
Er der nogen der kan give gode råd
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2016 - 22:35 #1
pga det er gratis, yder de ingen support.
sidste år slettede de også bare alle mails der var, da det blev opdateret,

så jeg tror ikke det kan betale sig at rode med. få dig en google mail istedet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. oktober 2016 - 08:42 #2
...lige en bemærkning: Google er ikke en tøddel bedre - det er der ikke nogen af de gratis tjenester der er, for den sags skyld. De forpligter sig heller ikke på nogen måde til hverken at tage backup eller på anden måde sikre dine data.

Skal du have sikkerhed og support er der kun en vej: At betale for det. Man kan så vælge at betale så lidt som muligt, men lidt skal der nok puttes i møntindkastet.
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. oktober 2016 - 18:59 #3
Der er også muligheden selv at backe op -der er programmer der gør - eller med automatiks videresendelse til anden (evt også gratis) mail. Nogle at betalingsløsningerne er nu ganske rimelige i pris og når man nu bruger mange penge på hardware og netadgang er det vel også rimeligt at lidt på programmer og service.