29. oktober 2016 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Formatere eksisterende harddisk

Har en bærbar pc hvor partionen med Windows er blevet slettet
hvordan kan jeg formatere denne og få windows på den igen.

har prøvet at installere windows fra en usb stik men maskinen kunne ikke finde den

Hvad gør jeg nu

Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2016 - 15:03 #1
Hvad kan du ikke finde  HDD eller USB ?
Måske du skal en tur omkring bios først !
29. oktober 2016 - 15:06 #2
det er usb
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2016 - 15:12 #3
Prøv i Bios om du kan ændre Dine USB indstillinger. Start så op fra Boot selector og vælg dit USB stik
Vær tolmodig der går et temmelig stykke tid før den går i gang.