Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. oktober 2016 - 10:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kodeord til youSee (hvordan kan det se ud ?)

Jeg er ved at oprette et kodeord til youSee....

Har prøvet et par gange ...

Men det kommer et - Lynhurtigt pop-up med hvordan det skal se ud.
(Ikke i detaljer, naturligvis)

Men det går så hurtigt, at jeg ikke når at læse det.

Mener det er noget med 8 bogstaver. (Det har jeg). Har også prøvet med flere.

Men er der nogen, som ved hvad der kræves ?

Og hvad man ikke må bruge ?

jeg bruger ikke æøå

*

Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2016 - 10:18 #1
store og små bogstaver + tal - fx L0gM1g1nd
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2016 - 10:40 #2
Enig med #1. Men det er vigtigt, at man laver et kodeord, man kan associere til. ellers kan man ikke huske det. Bare et eksempel:
MsbpW7KehiD
MinsøsterborpåWimmersvej7KøbenhavnerhovedstadeniDanmark
Du kan så selv finde på noget, for ellers kan du ikke huske det. Nu er Yousee jo ikke vigtigt, men det gælder for alle koder. Har du en lang tilfældig kode, kan du pludselig ikke komme i banken. Og det er jo ikke så smart at have koden på sig eller på en PC.
Avatar billede tryltryl Juniormester
30. oktober 2016 - 14:34 #3
#2 Så lange kodeord duer ikke med Yousee :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2016 - 15:25 #4
#3
Det har du misforstået kodeords eksemplet er "MsbpW7KehiD" Altså 11 tegn :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. oktober 2016 - 20:25 #5
T*A*K til alle ...

Det hjalp, da jeg brugte over 11 tegn ! (Synes der stod minimum 8 - Men det gik så hurtigt) Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2016 - 21:19 #6
Velbekomme :-)