Avatar billede georg Praktikant
30. oktober 2016 - 12:49 Der er 2 kommentarer

vedhæftning af filer i mail

Når valgt fil og vedhæft, fremkommer filer i mail tilføjet "fjern", hvilket betyder, at filen ikke kan åbnes.
Bruger Yuosee mail og Google.
Kan nogen hjælpe?
Georg
Avatar billede INK Ekspert
30. oktober 2016 - 14:19 #1
Der er behov for flere oplysninger.
Bruger du både YouSee mailkonto og en Google Mailkonto?
Åbner du dine mails i YouSee Webmail eller Google Mail i en browser? Hvilken?
Åbner du mails i et mailprogram på din PC eller Mac?
Er det på en tablet eller Smartphone?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 15:19 #2
Der er nogen filtyper som ikke kan tilføjes mails pga. sikkerheden - det er bla. eksekverbar filer, og så afhængig af mailprogrammet flere forskellige datatyper.
Nogen mailprogrammer kan "snydes" ved at zippe filer, eller omdøbe deres udvidelse (altså hvis filen hedder "kørMig.exe" kunne man omdøbe den til "KørMig.txt")
Men som #1 skriver, er der behov for lidt mere forklaring for at kunne ramme med en god løsning