Avatar billede Nederb Juniormester
01. november 2016 - 10:50 Der er 1 kommentar

Noter fra Iphone til Icloid

Jeg har en gammel IPhone 4 med IOS 7,4 der indeholder en del noter jeg gerne vil have ud, enten på en pc eller Icloud
Jeg kan synkroniser fra Icloud til telefonen men ikke omvendt
hvad gør jeg?
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2016 - 11:25 #1
iPhone skal kunne synkronisere begge veje. Prøv at logge ud af iCloud på telefonen, genstarte og så logge ind igen. Nu skulle det gerne virke.
Alternativt kan du anvende programmet iMazing, der findes i en prøveversion her
https://imazing.com
Dette program kan udtrække eksempelvis noter fra iPhone. Det er lidt dyrt at købe, så jeg håber du har held med iCloud.