Avatar billede per_rasmussen Praktikant
01. november 2016 - 15:48 Der er 6 kommentarer

Windows Update/Fjerne opdatering af Windows 10

Windows Update i en Windows 7 PC har ikke opdateret siden juni 2016. En opdatering til Windows 10 ligger og spærrer for Windows 7 opdateringerne.
Hvorledes får jeg fjernet Windows 10 opdateringen uden først at downloade den? Har prøvet at højreklikke på opdateringen for at fjerne den, men uden held.
Venlig hilsen
Per Rasmussen
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 15:57 #1
Prøv under Kontrolpanel - Fjern et program - Vis installerede opdateringer.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. november 2016 - 15:59 #2
Standard fremgangs metoden er sædvanligt Højreklik på C: Drevet kør disk oprydning vælg ryd op i systemfilerne så burde de forsvinde!
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 16:00 #3
Avatar billede per_rasmussen Praktikant
01. november 2016 - 16:03 #4
@valby1
...men som jeg skriver, så er Windows 10 opdateringen ikke downloadet og installeret, og det vil jeg gerne undgå. Jeg vil gerne fjerne den Windows 10 opdatering, der ligger og venter på, at jeg henter den og installerer den..!
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2016 - 16:07 #5
Ok det kan du gøre i følge linket i #3.
Men hvis #2 virker, så er det jo fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2016 - 19:32 #6
Måske GWX Control Panel kan fjerne det der ligger i vejen for dine updates hvis fjernelse af KB303583 ikke er nok:
http://ultimateoutsider.com/downloads/GwxControlPanelSetup.exe
Video om brug: https://www.youtube.com/watch?v=itdMq-H4MbM