Avatar billede pwn Forsker
05. november 2016 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 - opret gendannelsespunkt...

Det burde egentligt være enkelt, men jeg kan ikke finde stedet, hvor jeg opretter et gendannelsespunkt i Windows 10. Er der nogen, der kan give mig et hint?
Avatar billede Mikael Ekspert
05. november 2016 - 13:52 #1
Det er også lidt dumt gemt i Win 7. MÅSKE kan du benytte samme metode i Win 10 ??

Jeg kender ikke Win 10, men mon ikke at der også findes en SØG ??

Skriv/søg på: opret et gendannelsespunkt    På en Win 7 dukker den op, og der kan man lave et punkt under "opret"  ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. november 2016 - 14:17 #2
højreklik på 'Start' så er der en win7 agtig menu med de steder, man mangler i w10 - vælg kontrolpanel. I kontrolpanel vælges 'system', og i menuen til venstre 'avancerede systemindstillinger' - nyt popup vindue, og vælg fanebladet Systembeskyttelse. Der er en 'Opret' knap.
Avatar billede pwn Forsker
05. november 2016 - 15:15 #3
Tak :-)