Avatar billede polle Praktikant
05. november 2016 - 15:33 Der er 2 kommentarer

Steam

Hej.
Min søn har en Steam konto på Engelsk. Har fundet ud af at den også er på Dansk. Hvordan kan man ændre hans til den Danske version? Og kan det gøres uden at han mister alle sine spil på kontoen?
Problemet opstod egentlig i forgårs da han købte Farming Simulator 17. Han fik det købt på Engelsk, og fandt ud af at hans kammerater har den på Dansk.
Kan jeg evt. ændre hans købte version fra Steam til en Dansk udgave? Og igen, HVORDAN?
Avatar billede Slater Ekspert
05. november 2016 - 17:55 #1
Du går bare ind i indstillinger (i View menuen), Interface og vælger dansk i sprogvælgeren øverst.

Det er dog ikke spor sikkert, det har nogen indflydelse på sproget i Farming Simulator, hvis det allerede er installeret. Muligvis kan du gå ind i egenskaber for spillet i Steam (højreklik på det i Library-listen, vælg egenskaber), vælge fanen Sprog/Language, og vælge sproget der.
Avatar billede Little Helper Seniormester
05. november 2016 - 17:56 #2
Her er STEAMS webside med guide til at ændre både account sprog og sprog for hver enkelt spil. Du skal ikke genkøbe eller geninstallere spillene, Kun sprog pakker såfremt spillet understøtter Dansk.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8487-WSCN-4121