Avatar billede Marting Forsker
05. november 2016 - 19:46 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

Hvor er Game Centret henne mon ?? på IPAD

Hej

Jeg har opdateret min IPAD til version IOS 10.1.1

Hvor er game centret  blevet af?

Er der mon nogen der kan hjælpe med at få game centret  frem igen?

Hilsen Martin
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2016 - 19:49 #1
Du skal gå ind i indstillinger og scrolle ned til gamecenter. Her er den!
Avatar billede Marting Forsker
05. november 2016 - 19:54 #2
ink >

Hej det har jeg prøvet syntes ikke den er som den plejer ??
hvordan søger man bla. venner?  : -)
som man plejer at gøre?
Hilsen Martin
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2016 - 20:14 #3
Enig med #1 Det er de nævnte sted man går ind. Man skal logge sig ind, og aktivere de fire muligheder. Hvad man mere kan, ved jeg ikke, jeg er ikke selv spiller :-)
Avatar billede Marting Forsker
05. november 2016 - 21:05 #4
valby1 >

Ja jeg er logget ind , de fire steder men, der er ikke de samme muligheder som der plejer ? ?

i det Game Centret?  er der nogen andre  der har det mon?

Hmm
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2016 - 21:09 #5
Min iPad er vist en 2ér, så det er vel en af de gamle. Om det er anderledes på de nyere, ved jeg ikke.
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2016 - 22:20 #6
Med iOS 10 er Gamecenter udgået. Det har åbenbart ikke været en succes. Nu foregår søgning efter venner og andre aktiviteter i de enkelte spil.

Der er udsendt flg. til spiludviklere
?The Game Center app has been removed. If your game implements GameKit features, it must also implement the interface behavior necessary for the user to see these features. For example, if your game supports leaderboards, it could present a GKGameCenterViewController object or read the data directly from Game Center to implement a custom user interface.?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2016 - 23:46 #7
Min iPad er a jour med 9.3.5. formoder den ikke kan køre iOS 10?
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2016 - 09:41 #8
Ifølge Apples hjemmeside er følgende iPad enheder kompatible med iOS10

iPad Pro 12,9"
iPad Pro 9,7"
iPad Air 2
iPad Air
iPad (4. generation)
iPad mini 4
iPad mini 3
iPad mini 2

Se i bunden af dette link
http://www.apple.com/dk/ios/ios-10/
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2016 - 11:46 #9
#8 Fin oversigt :-)
Avatar billede Marting Forsker
06. november 2016 - 19:32 #10
Hej
Tak skal i have for hjæplen .

Hilsen Martin G.