Avatar billede r-larsen Praktikant
06. november 2016 - 11:13 Der er 2 kommentarer

Problemer med Outlook - hvordan genskabe man outlook på ny PC

Jeg er typen der gemmer gamle mails, måske tosset, men sådan er jeg. Naturligvis gemmer jeg ikke diverse fakturerer, reklamer og ligegyldige ting. Men det hober sig op alligevel med tiden. Tidligere når jeg udskiftede PCer kunne jeg via de avancerede indstillinger på Outlook kopiere, flytte og genskabe med mine mails. Det hed vist noget i retning af PST-filer. Under dokumenter gemte Outlook automatisk nogle data-filer i mappen Outlook-filer.
Ved at flytte denne fil kunne jeg genskabe hele molevitten på ny PC.
Men nu er hele systemet lavet om og jeg har totalt mistet overblikket over hvordan man bærer sig ad. Min outlook har fået masser af ?synkronoseringfejl og gamle mails forsvinder!
Hvad gør jeg forkert og hvordan genskaber jeg gamle mails?

PS! Jeg har mine mails på flere enheder (iPad, bærbar, mobil)

Mvh r-larsen
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2016 - 12:26 #1
Du skriver ikke hvilken udgave af Outlook, men prøv at kikke på dette link.
https://support.office.com/da-dk/article/Introduktion-til-Outlook-datafiler-pst-og-ost-222eaf92-a995-45d9-bde2-f331f60e2790

Du skal finde dine gamle .pst filer og kopiere dem over, og så åbne inde fra Outlook.
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2016 - 12:29 #2
Du skal selvfølgelig omdøbe dem, så der ikke er flere filer med samme navn. Du kan anvende Arkiv 2013, Arkiv 2014 osv.