Avatar billede MieJensen Novice
06. november 2016 - 13:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp. Asus programmerne er ikke blevet installeret.

Jeg har en bærbar Asus med Windows 10.
Min mus duede ikke på computeren, så jeg valgte at gendanne den, da det var den eneste måde jeg kunne komme af med et program, så forhindret mig i at bruge den. MEN.... nu er de "asus programmer, som skulle følge med computeren" forsvundet, og jeg ved ikke hvordan jeg får dem igen.
Umiddelbart kan ikke finde en cd, men jeg leder stadig. Så et godt råd ville hjælpe meget.
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2016 - 13:25 #1
Det tyder på du har gendannet Windows10 fra Microsoft på nettet og ikke den version med ASUS programmer, som findes på en partion (formentlig D:?) på din harddisk.
Du kan gendanne ved at følge ASUS anvisningerne om gendannelse fra harddisken, men personligt ville jeg ikke gøre det.
Alle leverandører fylder en masse skodprogrammer på en ny PC, fordi de får penge for det. Du har sjældent brug for dem og undertiden sløver de bare maskinen.
Avatar billede INK Ekspert
06. november 2016 - 13:30 #2
Anvisning på at resette til "factory settings" findes her http://www.asus.com/support/FAQ/1013065/
Avatar billede MieJensen Novice
06. november 2016 - 13:41 #3
Mange tak for dit svar. Det vil jeg prøve at kigge på.

Ja kunne godt være jeg skulle overveje om de skal installeres igen. Jeg tror du har ret i brugen af programmerne, men har bare ikke tænkt sådan. Så mange tak.
Avatar billede Raja Omar Praktikant
06. november 2016 - 14:19 #4
spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin