Avatar billede Slettet bruger
06. november 2016 - 13:25 Der er 1 kommentar

Whatsapp - hvordan bytter jeg nummer?

Hej,

Jeg har fået det nummer (lad os kalde det #1) min mor engang havde men min mor havde allerede i forvejen installeret og indtastet dette #1 i whatsapp så alle hendes kontakter skriver eller ringer til hendes whatsapp med det nummer. Men da jeg fik nummeret og hun fik et andet, kunne jeg jo ikke bruge #1 til at aktivere min whatsapp så jeg brugte hendes nye nummer (#2) i stedet. Nu har det skabt forvirring for de af vores kontakter der ringer til hende på #1 fordi dette nummer finder de på whatsapp, men jeg har jo fået det simkort med dette nummer på så jeg bliver ringet op når folk ringer til hendes whatsapp nummer (ikke som et whatsapp opkald men normalt telefonopkald).

Derudover kan hun åbne min whatsapp på sin telefon ved at indtaste mit nummer og så kommer sikkerhedskoden til hendes beskedindbakke da jeg jo har brugt hendes #2 til at aktivere min whatsapp.
Derfor ønsker jeg at bytte nummeret på whatsapp så hun kan få sit rigtige nummer ind på whatsapp og jeg kan få mit.
Men hvis vi gør det, får vores kontakter eller igangværende samtaler så besked? Og hvis vi bytter nummeret inde på whatsapp flyttes mine kontakter og samtaler vel ikke over på hendes telefon mens hendes flyttes over på min?

Forvirrende sag men håber I kan hjælpe og at det er forståeligt.

På forhånd tak.
Avatar billede Raja Omar Praktikant
06. november 2016 - 14:20 #1
spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin