Avatar billede cljeppe Mester
06. november 2016 - 16:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk afspilning ved åbning af PC

Jeg har et par eksterne drev koblet på min PC (stationær med Windows 7).

Hver gang maskinen åbnes dukker der et skilt op til hver af dem af den type, der hedder "automatisk afspilning" - det skilt, der almindeligvis melder sig, når man isætter en USB-nøgle eller andet ekstra.

Hvordan afstiller jeg, at de faste, eksterne drev melder sig hver gang?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. november 2016 - 16:23 #1
I listen med muligheder burde der være en 'gør ingenting' - vælg den. Windows burde kunne huske det fremover. (jeg koblede det fra for år tilbage via et utility-program - husker ikke hvilket).
Avatar billede cljeppe Mester
06. november 2016 - 17:47 #2
Hej Guru,
jeg fandt det i panelet "foretag intet"
Tak for hjælpen.

cljeppe, "juniormester" (jeg er 67!)