Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2016 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skift at udbyder

Har brugt TDC (nu Yousee) i mange år, og vil prøve en anden udbyder.
Grunden til brug er fastnet telefon samt tilgangen til musik delen.
Fastnet har jeg længe villet været af med, men den har hos TDC været sammen med musik (TDC Play) og kunne ikke fjernes.
Nu har vi så fundet ud af at min kone kan få musik på sin mobil for 40 kr om måneden, og at vi så kan blive af med vores fastnet telefon. Men hvorfor ikke samtidigt prøve at flytte udbyder til en der yder mere for mindre pris. På tv siden bruger jeg Boxer Flex 8, og mit valg kunne være deres internet der kan levere 50/10 mb forbindelse hos mig til 199 kr mdr. Men andre  skulle kunne levere måske mere hastighed. Har set en der skrive de kan levere 67/19 mb forbindelse hos mig.
Men jeg er lidt i vildrede hvad jeg skal gøre.
Kender i en udbyder der bare virker, og har en stabil forbindelse?
Kender i en hvor der er et godt tilbud lige nu?
Med venlig hilsen 220661
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. november 2016 - 20:58 #1
Her har WAOO haft en fiber ind i en del år nu, og det har bestemt fungeret efter hensigten. Den bliver faktisk løftet til 100/100 som den nye "standard" uden mer-omkostning.
Avatar billede Mads87 Novice
09. november 2016 - 11:20 #2
Har du set på Hiper eller Kviknet? Det er nogen af de udbydere der scorer bedst på Trustpilot pt: https://www.xn--billig-bredbnd-wib.nu/bedste-bredbaand.php

Med hensyn til musikken, så findes der jo masser af tjenester, som sikkert er billigere at købe sammen med noget internet der er lidt billigere istedet for at købe internet for at få musikken med :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2016 - 16:15 #3
Tak for jeres svar.
Ja Hiper og Kviknet er også med i mine overvejelser.
Der er ikke fiber ind i huset.
Kun de almindelige telefon ledninger.
Om fiber kommer ved jeg ikke helt.  Der kommer noget fjernvarme forbi om et par år, og så må jeg se om vi kan få fiber til en fornuftig pris.
Synes egentlig også at en 50 mb forbindelse er nok til det jeg skal bruge net til
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2016 - 16:17 #4
Hiper, Kviknet eller Boxer bliver mit valg, Tak for deltagelsen i tråden :-)