Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. november 2016 - 15:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Musik, da Donald Trump holdt sin vinder tale

Da Donald Trump gik på talerstolen i morges 8:30 (ca.) var der noget musik.

Da han holdt sin vinder-tale.

En "Triumfmarch" af en slags.

Kendte den ikke.

(Eller måske kender man den. Et uddrag af noget kendt musik ?)

Spørgsmålet er :

Er der nogen her, der ved hvilken musik det var ?
Komponisten ?

Ja. S*V*Æ*R*T spørgsmål !

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2016 - 15:17 #1
Avatar billede Kentoi Seniormester
09. november 2016 - 15:42 #2
Avatar billede milter Ekspert
09. november 2016 - 20:22 #3
Ham Donalds musikvalg er ikke så populær hos nogle mennesker. Eller, er det fordi nogle mennesker Læs og hør f.eks., hvad Neil Young mener om ham i linket herunder.
http://consequenceofsound.net/2016/06/neil-young-fuck-you-donald-trump/

Hvad med Rolling Stones?
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/victorious-donald-trump-mocks-rolling-9224213:

Og her Harrison Fords kommentarer:
https://www.youtube.com/watch?v=msMewLuV3iE&ab_channel=MADWZ
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2016 - 12:28 #4
M*A*N*G*E tak for hjælpen ...
Avatar billede Kentoi Seniormester
11. november 2016 - 12:50 #5
@Milter - forstår ikke hvad dit svar har med trådstarters spørgsmål?

@Ikke-ekspert - du er velkommen, hvis det er til mig. :)
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2016 - 13:38 #6
@Kentoi.

Trump har under valgkampagnen brugt flere kunstneres musik. Fælles for dem er, at de alle forbander Trump, dvs. de vil absolut ikke på nogen måde have deres musik sat i forbindelse med ham.

Linket om Rolling Stones virker ikke, men her er et andet:

http://www.billboard.com/articles/columns/rock/7446637/rolling-stones-donald-trump-rnc-you-cant-always-get-what-you-want
Avatar billede Kentoi Seniormester
11. november 2016 - 13:50 #7
Men det er jo ikke det trådstarter spørger indtil. Dit svar har jo sådan set ikke noget med denne tråd at gøre at de forskellige kunstnere har en mening om Trump eller ej. Trådstarter spørger jo bare hvad det er for noget musik.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2016 - 18:59 #8
Hold nu op !

Jeg synes de link, som milter sendte var GODE !