Avatar billede carlt Seniormester
12. november 2016 - 15:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver Reviver

Når PC startes, vises en besked:
"Der blev fundet 13 forældede drivere, og man vil gerne sælge et abonnement for 37,49 Euro pr år.
Findes der en anden - og billigere -måde.
Har det overhovedet nogen betydning?
Avatar billede INK Ekspert
12. november 2016 - 16:04 #1
Nogle gratis driverprogrammer finder et utal af drivere, der kan opdateres. Du kan lave en liste over de drivere den anfører og så selv opdatere manuelt om nødvendigt.
Jeg ville slette Driver Reviver fra maskinen.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2016 - 16:08 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2016 - 17:33 #3
#2 Enig.
Et andet alternativ er den gratis version af  Slimdrivers
Avatar billede INK Ekspert
13. november 2016 - 10:43 #4
Du kan læse mere om Driver Reviver her. Du har nok fået den "foræret" i forbindelse med anden download af et program.
http://www.shouldiremoveit.com/Driver-Reviver-12496-program.aspx