Avatar billede Slettet bruger
15. november 2016 - 13:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DR. Bonanza

Er der nogen, som kan se DR. BonanZa?
Jeg har i gennem lang tid haft problemer. Somme tider er det valgte program der og andre gange ikke. Når de vises  ligger afsnittene hulter til bulder Og nu kan ingen af programmerne vises. Jeg har prøvet med 2 computere - Lenovo og Medion. Og Adobe Flash player er opdateret.
Avatar billede eyvind Seniormester
15. november 2016 - 13:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2016 - 13:49 #2
Jo tak. Men det er jo netop der problemerne ligger.
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2016 - 14:40 #3
Hvornår virker Bonanza igen?
DR har i øjeblikket nogle tekniske problemer med Bonanza, og vi arbejder på at få det til at virke snarest.

Fundet her:  http://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1042
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2016 - 14:57 #4
Ok det læser jeg sådan: DR har i meget lang tid haft nogle tekniske problemer med Bonanza, Men vore inkompetente folk har arbejdet forgæves på at få det til at virke snarest.
Ak-Ja. Men tak for linket.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2016 - 17:59 #5
Takker for begge indlæg. Så det er altså ikke hos mig problemet skal findes.
Så ved jeg da det.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2016 - 19:04 #6
#4 Haha :-D
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2016 - 21:27 #7
Velbekom :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2016 - 22:01 #8
Nu er Dr nyheder også gået ned! Og formiddags genudsendelse af Deadline er også  stoppet. Det er så ekstremt dårligt, som det kun kan lade sig gøre med tvangs licens. Det var aldrig gået i et privat firma.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2016 - 09:02 #9
#8 Nej
Det er måske fordi du skrev #4 ;-)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2016 - 12:48 #10
#9 Ja rart med lidt indflydelse :-)