Avatar billede Emma Praktikant
16. november 2016 - 15:43 Der er 2 kommentarer

Asus computer vil ikke oplade

Hej.

Min computer vil ikke oplades. Jeg har prøvet med en anden oplader, men den oplader stadig ikke. Er der nogle af jer, der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2016 - 15:56 #1
Virker den fint, hvis du tager batteriet ud af computeren og kører den på direkte strøm?

Så kunne det være batteriet, den er gal med.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. november 2016 - 16:15 #2
Prøv min vejledning
gå til Enhedshåndteringen klik på Batterier og Højreklik  på
Microsoft ACPI kompatibel Kontrol Metode Batteri registrerede enhed, og vælg Fjern.
Klik derefter på Batterier og på søg efter Hardwareændringer!
https://billedeupload.dk/images/pvsTS.jpg