Avatar billede por1 Seniormester
18. november 2016 - 19:50 Der er 5 kommentarer

sony xperia aqua m4

har lige fået denne tlf. og har sat mit simkort i, men den anerkender ikke min kode.
hvorfor ikke?
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 20:18 #1
Efter 3 mislykkede forsøg vil den sikkert bede om din PUK kode. Denne kode er på 8 cifre. Du har modtaget den med dit SIM kort, eller du kan slå den op på hjemmesiden.
Hvem er din leverandør af SIM kort?
Avatar billede por1 Seniormester
18. november 2016 - 20:29 #2
jeg får ikke spm. om puk kode- jeg får bare, at vide jeg skal vente 30 sek, og så prøve igen?
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 20:40 #3
Prøv at slukke telefonen helt og så genstarte. Din pinkode for SIM kan være det oprindelige, og ikke det du evt. har ændret det til?
Avatar billede por1 Seniormester
18. november 2016 - 20:52 #4
slukke helt?
Avatar billede por1 Seniormester
18. november 2016 - 20:54 #5
men jeg kan godt se, hvor du vil hen, jeg tror  du har fat i problemet.