Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. november 2016 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

!!! "FB" sletter FB Venner ???

Et par af mine FB venner. De påstår, hårdnakket, at de har oplevet FB venner, der ikke selv har slettet dem ...
Er blevet slettet. Uden FB vennens indsats og vidende !

Det skulle så være "FB, der selv sletter FB Venner" !
Siger de.

meeeeen : kan det nu også passe ???

Det har folk på FB vel ikke tid til ?
At gå ned i venne-mappen og udvælge nogen, som de tager ud : Slet !

Det er jo trilliader af FB brugere.

Det har jeg sagt til nogle jeg kender.

Men de mener, altså, at FB sletter FB venner !  Det har de oplevet !

Øh ???

Kan det lade sig gøre, ved "teknisk uheld" ?  Eller hvad ?

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede INK Ekspert
20. november 2016 - 12:44 #1
Det er nok en skrøne.
Man kan slå notifikationer fra for udvagte venner uden de informeres.
Se iøvrigt denne
https://www.facebook.com/about/basics/get-to-know-facebook/
Avatar billede claes57 Ekspert
20. november 2016 - 14:42 #2
kunne det tænkes, at disse venner har nedlagt deres profil? Så er de jo væk fra systemet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. november 2016 - 15:50 #3
FB sletter naturligvis ikke noget i folks profiler, ud over indhold der er i strid med retningslinjerne.
Hvad skulle motivationen være?!? Og fandtes der en eller anden mystisk, løbsk algoritme, der ind imellem syntes at skulle genere en tilfældig bruger med at slette et par lige så tilfældige kontakter, ville det efter al sandsynlighed blive en større historie på samtlige IT-medier verden over.
Du kan være helt rolig(?), enten har de selv slettet dig, eller profilen er nedlagt.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. november 2016 - 16:25 #4
Synes også, at det lyder MÆRKELIGT ! - Ikke noget jeg selv tror på. Eller har prøvet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. november 2016 - 20:32 #5
TAK for hjælpen. Alle ...