Avatar billede Jensen42 Praktikant
21. november 2016 - 16:23 Der er 1 kommentar

Stifinder + Noteblok

Ved ikke om kategori og overskrift er god nok, da mit problem nok ikke rigtigt kan kategoriseres.

Bærbar, Medion Notebook. Windows7 Home Premium 64 bit.

Problem: Når jeg går ind på Stifinder, og klikker på en mappe, næsten øverst, ruller mappevinduet ned i bunden, lynhurtigt. Kan ikke standse det, uanset kvad jeg gør.
Næsten det samme i tekst prg. Noteblok. (Som jeg bruger som en slags huskeseddel).

Det sker også på nogle web-sider, hvor teksten pludseligt "skrider" til venstre, så jeg kun kan læse højre halvdel. Håber på hjælp.

Vh. Jensen42.
Avatar billede hjolsen Ekspert
21. november 2016 - 17:29 #1
Lyder som en fejl på tastatur / en tast der sidder fast !