Avatar billede Nulle Praktikant
23. november 2016 - 00:30 Der er 3 kommentarer

Elforbrug

Vores industri elmåler tæller ca 1 kw pr. 6 min. Når vores opvasker kører tæller den 1 kw pr minut. Det er begyndt for ca 2 md. Siden.

Opvaskeren er opgivet til at bruge 9 kWh

Nogen som kan forklare hvad der er galt, sikringerne burde vel springe.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2016 - 03:17 #1
det er nok klogt at kontakte elselskabet, få checket måleren.
og prøv at koble opvaskeren fra, og måle forbruget en uge uden den.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. november 2016 - 09:49 #2
Helt enig, mistanke til måleren er en sag for forsyningsselskabet - og få det nu gjort i en fart; det koster dig ikke noget som forbruger, og de bliver opmærksomme på et muligt problem inden det løber løbsk.
Avatar billede Nulle Praktikant
23. november 2016 - 11:45 #3
Tak for kommentarerne, vi har oprettet en sag hos Dong for en uge siden og rykker og rykker. Det er bare underligt det ekstreme forbrug kun sker når opvaskeren kører.
Meget mystisk. Vores normale forbrug ligger omkring 7000 til 8000 kW pr md. Men med det Som sker lige nu ender vi på 44.600 KW pr. Md. Måleren er en Enermet k420iNNs
Aldrig oplevet noget sådan før.
Vi må nok hurtigst muligt få sat en bimåler på.