Avatar billede Jens Møller Novice
11. december 2016 - 18:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

faktura print C5 version 1.6

Hej. Har en gammel ver. af C5(1.6.4) hvor antallet af print ved fakturering er sat til 3 sider. Jeg kan selvfølgelig manuelt ændre dette, men kunne godt tænke mig at dette antal blev ændret permanent til 2. Kan bare ikke lige lure hvor dette bliver gjort...

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede adnb Juniormester
11. december 2016 - 21:12 #1
Det gør du under Debitor / Tilpasning / Aktionslister / Standard - på linjen med OrdFaktura retter du i feltet "Kopier".
Avatar billede Jens Møller Novice
12. december 2016 - 08:23 #2
Tak for hjælpen. Det er i princippet korrekt svar. Det sjove ved det er bare at der netop i feltet OrdFaktura står 2. Jeg har rettet det til 1 og så ændrer tallet sig standard til 2 kopier ved fakturering. Det er selvfølgelig fint nok, men hvis man skriver 1 ved OrdFaktura hvorfor så 2 ved print?
Avatar billede adnb Juniormester
12. december 2016 - 10:14 #3
Under aktionslister bliver der spurgt efter antal kopier udover originalen. Ved udskrift bliver der spurgt efter antal eksemplarer i alt. Der står godt nok "Kopier", men der menes eksemplarer.
Mvh
Asger, XPI. www.xpi.dk
Avatar billede Jens Møller Novice
12. december 2016 - 14:21 #4
Tak for svarene. :-)