Avatar billede Slettet bruger
16. december 2016 - 21:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er salt og hvad er peber?

Dagens sværeste spørgsmål. :)

Efter rengøring af to kværne kan jeg ikke huske hvad der var i hvad.

Har kommet peber i den jeg syntes virker mest logisk, men syntes ikke rigtig den køre som den skal. Er derfor i tvivl om, om det er fordi det bare er noget lort, eller om jeg har fyldt det forkerte i.

https://s24.postimg.org/t61smtf4l/20161216_204653.jpg
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2016 - 21:07 #1
Nå, det var vist overflødigt. Kan se på billederne - hvad jeg ikke kan i virkeligheden - at der er små rester af begge dele ...

Forget about it.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2016 - 21:08 #2
Den rengøring er vist en ommer. :(