Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. december 2016 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

The Notebook (Full Movie) YouTube

Jeg har set flere eksempler på :
The Notebook (Full Movie) på YouTube ...

Men det passer bare ikke.

Det er kun "Fup" ...

Men findes filmen VIRKELIG ? På YouTube ....

Et link, som jeg ikke har set, eller trykket på ?

Med venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede eurositi Ekspert
17. december 2016 - 17:53 #1
Det er helt givet fup. "Clickbait", som man kalder det. Typisk prøver uploaderen at lokke dig over på en side uden for YT, hvor det påstås, at du kan downloade filmen ganske gratis. Det kan man som regel ikke - i hvert fald ikke uden at registrere sig eller installere noget skidt på sin computer først. Så det vil jeg på det kraftigste fraråde alle at gøre.

Dog kan man ind imellem støde på synkroniserede udgaver af kendte spillefilm på YouTube, som ikke er blokeret, f.eks. med italiensk, tyrkisk eller russisk dubbing. Det gør selvsagt ikke indholdet mere lovligt, men det begrænser incitamentet til at downloade det ift. det originale lydspor.

Der uploades masser af film ulovligt til YouTube. Visse film, især dokumentar- og kortfilm ligger der ofte lovligt, men langt de fleste spillefilm er uploadet ulovligt.

Hvis de er produceret af større filmselskaber, har Google lige som med rettighedsbelagt musik implementeret algoritmer til at genkende indholdet automatisk. Hvis rettighedshaveren har angivet indholdet som ulovligt at dele, blokeres det automatisk. Kommerciel musik blokeres ikke nødvendigvis - men spillefilm er i 95% af alle tilfælde helt ulovlige at uploade.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2016 - 21:08 #2
Har du prøvet at skrive "The notebook stream" i en søgning?
Avatar billede eurositi Ekspert
17. december 2016 - 21:42 #3
Du kan MEGET let finde filmen på en anden populær, frit tilgængelig videostreamingtjeneste.
Der er helt sikkert ikke tale om en lovlig kopi, så jeg vil undlade at linke til den.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2016 - 23:51 #4
Enig i #3. Derfor jeg skriver det jeg gør.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. december 2016 - 03:16 #5
T*A*K for jeres svar ...
Jeg fandt den på Bibliotekets "Filmstriben". Det er i hvert fald lovligt. Og Virus frit.
Avatar billede parkerjohn Praktikant
21. oktober 2019 - 17:39 #6
Definitely a treat to watch this movie. Youtube has lots of movies and TV shows that hardly people know. Just search a movie title before searching elsewhere. In fact I've subscribed to many legal channels that upload legal TV shows and movies on youtube.
https://watchseriesonline.live/