17. december 2016 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adm password i Windows 10

Jeg har glemt adm password, er der noget værktøj man kan bruge for at ændre ADMINISTRATOR Password eller se samme?
Windows er begyndt at bede om ADMINISTRATOR Password til stort set alle apps, jeg vil starte, så jeg er total låst, pls. help.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. december 2016 - 20:00 #1
Jeg mente du kom på i forgårds ? Tryk på administrer min Microsoft vælg skift mit password og i dialogboxen vælg jeg har glemt mit Password.
18. december 2016 - 12:48 #2
Intet af det foreslåede virkede - så jeg udførte en total nulstilling af Pc'en  og har herefter fået en maskine der virker 100%.
Jeg takker for alle forsøg på at hjælpe.
13. januar 2017 - 10:02 #3
En anden gang
[hent denne, det virker bare]
http://www.hirensbootcd.org/download

Her kan du reset dit password :-)