Avatar billede falkevej Juniormester
25. december 2016 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler vist codec

Pludselig forsvandt lyden fra min PC.
Der er tale om en ældre Dell maskine, hvor jeg får en meddelse: Mediebiblioteket er beskadiget.
Har søgt efter driver på Dell's hjemmeside med uden held.
Betyder det ny pc er er der håb forude.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2016 - 12:15 #1
Prøv lige en kommadoprompt og i den skrive
chkdsk /r
Den vil måske skrive, at den først kan køre efter genstart. Og det kan tage tid ved stor harddisk og mange fejl på disken. Men når du genstarter så vil den køre før Windows starter. Bare lad den stå til den er færdig og Windows vises.
Det retter læsefejl på harddisken og fejl i filer og mapper indeks.
Avatar billede falkevej Juniormester
25. december 2016 - 12:33 #2
Stor tak
Avatar billede posten Ekspert
25. december 2016 - 21:51 #3
jeg har tidligere brugt : http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0 da jeg havde problemmer med lyden på min pc og det virkede (et råd jeg tidligere fik hér)