Avatar billede FredTubeHD Juniormester
27. december 2016 - 12:03 Der er 6 kommentarer

Hvad skal jeg gøre ???

Jeg så den her computer (har ingen forstand på hvilke computere der er gode) Den passer til mit budget som er på omkring 6500. Så står der en masse man kan vælge. Jeg har ikke rigtig forstand på det, hvis nogen ved hvad der er klogt at vælge så skriv det gerne
Link: http://www.stratek.dk/extremegaming/systemconfigurator.aspx?q=st:10500528;c:1000052;fl:0
(Jeg vil gerne have en "ok" gamer computer. Jeg skal nemlig kun spille Minecraft dog vil jeg gerne have mods på. Måske i fremtiden andre spil men lige nu er det kun minecraft)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. december 2016 - 12:52 #1
Den trækker fint MineCraft med alle de mods, du overhovedet gider at slæbe sammen, og vil også være ok til selv halv-kradse 3D-ting fremover.
Avatar billede eurositi Ekspert
27. december 2016 - 13:16 #2
Du kan jo lige prøve at sammenligne med dette:
http://topdata.dk/product.asp?product=10879
... Jeg tror, du får en anelse mere for pengene, men ikke meget. Kig evt. også på Extremegaming.dk, men forskellene er minimale, og Topdata ser ud til at ha' et meget godt ry på Trustpilot.

Hvis det kun er Minecraft, kan du nøjes med deres biligste, men det er på den anden side dumt at "gå ned på videoRAM", hvis du på et tidspunkt får lyst til at spille mere krævende spil, når nu prisforskellen er relativt lille.
Avatar billede FredTubeHD Juniormester
27. december 2016 - 22:48 #3
Jeg har seriøst ingen idé om hvad forskellen på den jeg har linket og den eurositi har linket. Jeg bliver bare forviret over alle navnene :P
Avatar billede buttwipe Juniormester
27. december 2016 - 23:17 #4
Husk at der ikke er Windowslicens med nogen af pc'erne. Den koster 800,- oven i prisen.
Avatar billede eurositi Ekspert
28. december 2016 - 00:30 #5
Jeg kan i hvert fald se, at du får en SSD-harddisk med i prisen hos Topdata (oven i den almindelige 1 tb SATA-harddisk), og at deres CPU er en anelse hurtigere end Stratek's. Samtidig er prisen 300 kr. lavere. De øvrige komponenter ser meget ens ud.
28. december 2016 - 02:59 #6
TopData afgjort. Som forhandler af færdigsamlede gaming rigs er de absolut blandt de bedste, både målt på tilfredshed, support, pris og kvalitet.

Du får som regel lige lidt ekstra hos TopData for samme pris som hos konkurrenterne.
Jeg er helt enig i, at TopData maskinen er det bedre valg- og at det samtidig også er et af de bedste valg til prisen.
Som bemærket længere oppe, så får du SSD drev med. Desuden er valget af komponenter lige det bedre. Corsairs VS serie PSU´s er ikke noget at råbe hurra for, rent personligt vil jeg desuden ikke anbefale Toshiba´s SATA drev. Og så henter du for at toppe det hele også en smule på clocken hos TopData.
Stratek maskinen kører PC19200 ram imod TopDatas PC17000, men det er også det eneste sted hvor de vinder en smule.

Slet intet at rafle om, maskinen fra TopData er ikke alene bedst, men også bedst til prisen!