Avatar billede FredTubeHD Juniormester
28. december 2016 - 18:04 Der er 2 kommentarer

Er denne pc det værd?! (Topdata Tilbud)

HAAAiii Jeg har ledet efter en god Gamer PC. Jeg har fået at vide at Topdata ar nogen gode priser og Pc´er. På foriden er der det her tilbud på en computer med monitor sat ned fra 9000DKK til 7000DKK. Jeg ved dog ikke om computeren er særlig god?! jeg har nemlig fået linket nogen andre Topdata computere. Jeg vil gerne høre om denne her er det værd? (Link: http://topdata.dk/product.asp?product=10955)
eller om FX den her er bedre (Link:http://topdata.dk/product.asp?product=10879)
(Jeg er helt lost når det kommer til computer dele så har brug for nogen kloge hovder til at se hvad er bedst)
Avatar billede eurositi Ekspert
28. december 2016 - 19:32 #1
Den ene inkluderer skærm og én harddisk (256 gb). Det andet tilbud inkluderer ingen skærm, men til gengæld to harddiske (128 gb SSD + 1 tb SATA). Derudover er de, så vidt jeg kan se, helt ens.
Hvis du kunne bruge en ny/bedre skærm, er det første selvfølgelig det, jeg ville anbefale dig, ellers kan du lige så godt vælge det andet pga. den ekstra lagerplads.
Husk, at Windows 10 ikke er inkluderet i nogen af tilbuddene, så hvis ikke du har en Windowslicens i forvejen eller har planer om at køre Linux, skal du lægge 700-800 kroner til. Du kan selvfølgelig også købe det et andet sted, men der er næppe ret meget sparet - og så skal du selv installere det bagefter.
Avatar billede kurtba Ekspert
28. december 2016 - 23:13 #2
Der er også forskel på kabinettet. Så det er jo sådan set bare et spørgsmål om smag.
Husk også lige, at hvis du bar brug for dvd drev, skal det også tilkøbes.
Topdata har i mange år været kendt for at lave gode gamer pc.er i forhold til prisen.
Kender flere som gennem årene har købt der og været særdeles tilfredse.