Avatar billede syntaxen Novice
28. december 2016 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mest MB per email adresse løsning

Hejsa.

Da praktisk tagen ingen webhostning reklamerer med hvor mange MB man må have per email adresse, vælger jeg at spørge her.
Jeg skal nemlig bruge en email adresse til et overvågnings kamera, og det er jo ikke lige hver dag man kommer ind og for tømt det. Derfor skal jeg finde et webhotel med en solid omgang MB til en email adresse. Nok mindst omkring 1 GB.

Any idears??
Avatar billede nemlig Professor
28. december 2016 - 19:10 #1
www.unoeuro.com. Mener de giver 5 Gb, men der kan tilkøbes ekstra plads.
Avatar billede syntaxen Novice
28. december 2016 - 20:35 #2
De skriver 5 GB hjemmesideplads, betyder det man har samlet 5 GB, inkl email, eller hver for sig?
Må vel skrive til dem :-)
Avatar billede syntaxen Novice
28. december 2016 - 20:44 #3
Fandt det her under faq, så jeg syntes du har givet en god løsning nemlig.
https://www.unoeuro.com/support/faq/mail/26/
Avatar billede nfssister Forsker
28. december 2016 - 20:55 #4
Ellers kan en GMail også anbefales. Der har man over 20 GB pt. per postkasse og mener det er op til 25 mb per mail i den gratis GMail.
Avatar billede syntaxen Novice
30. december 2016 - 08:58 #5
Skal bruge et webhotel da der skal et domæne med. Og orker ikke at skulle tilknytte et domæne til Gmail :-)
Godt nytår alle sammen.