Avatar billede madsby Mester
30. december 2016 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skiftes hjælpeprogram

På min Samsung tablet har jeg ved et uheld fået trykket på en forkert  app til at åbne PDF filer, og trykket på brug altid  denne app. (som ikke virker)
I hvilken menu kan det  ændres?
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 14:04 #1
Indstillinger > Applikationer > Standardapplikationer eller i Applikationsmanageren

Tryk på Adobe Acrobat Reader hvis du har hentet den, og tryk brug som standard nederst.
Avatar billede madsby Mester
30. december 2016 - 16:24 #2
Hej
Jeg har indstillinger > apps. men kan ikke se menu for standardapplikationer.
i apps er det muligt at trykke på Adobe Acrobat
her kan jeg vælge: "Tving til at standse" eller "Afinstaller" og så er der "Ryd data"  og "ryd Cache" men ikke nogen "brug som standard"
Skal Applikationsmanageren hentes i store?
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 16:33 #3
Alternativt så hent Adobe Reader eller hvad du nu vil læse PDF med, så kan du trykke åben via storen, og der mener jeg den spørger første gang også.

Jeg har desværre ikke nogen tablet, har selv en Samsung S7, og det var der jeg fandt stien til indstillingerne.
Avatar billede madsby Mester
30. december 2016 - 16:34 #4
Det er en SAMSUNG  NEXUS 10
Android-version 5.1.1
Avatar billede madsby Mester
31. december 2016 - 10:07 #6
Tak for Hjælpen