Avatar billede htx98i17 Professor
30. december 2016 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ios: hvis alle dage i kalender på iphone

Jeg har en iphone hvor jeg gerne vil have vist alle dagene i dags-visning, selvom der ikke er nogen begivenhed alle dage.

Kan man virkelig ikke det?

Det er altså ikke i månedsvisning men i dags-visningen.
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 18:44 #1
Alle dagen på en uge eller måned ?

Men nej der er ikke mange forskellige visningsmetoder på en iOS enhed, men der findes flere kalender apps der kan mere end den der følger med til iOS.
Avatar billede htx98i17 Professor
30. december 2016 - 19:07 #2
Jeg ved ikke hvad visningen hedder men det et der hbor man scroller ned ad for at komme længere frem i tiden og det er dags-visning.

Kan de kalender apps bruge icloud kalender?
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 19:18 #3
Sidder ikke lige med en iOS enhed lige nu. Så kan ikke lige forstille mig hvad det er for en visning du er i.

Mht. det med andre apps, så ja, de ligger sig op af din iOS standardkalender app, så retter du enten i den ene eller anden kalender, så er det samme kalender der er rettet alle steder :)
Avatar billede htx98i17 Professor
30. december 2016 - 19:36 #4
Jeg forstår simpelthen ikke at dage uden begivenhed er sparet væk. Man må da kunne slå dem til, men jeg kan ikke finde noget i indstillinger.
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 20:20 #5
Hvorfor vise noget der ikke er relevant ? :)
Hvad er grunden til du gerne vil se de "tomme" dage ?