Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. december 2016 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Original version af "Hey Barbariba" (søges)

Først :
God Dag * God Eftermiddag * God Aften * Godt Nytår til alle her ...

No 2 : Jeg bliver beskyldt og bebrejdet af et medlem, at jeg spørger om tilg, som jeg selv kan finde ved at Google.
Beklager.
jeg har søgt med Google. Og kan ikke finde den ...

Hvilket ? :

Den originale version af sangen "Hey Barbariba". fra 50'erne (?).

Husker ikke hvem der indspillede den.

Synes jeg har hørt en, hvor en kvinde sang / råbte "Hey Barbariba".

Men husker jeg rigtigt ?

Ser den er med et svensk band på YouTube.

Det er så IKKE den.

Håber, at nogen af jer, er bedre til at Google, end jeg er.

* Godt Nytår fra Jørn *
Avatar billede store-morten Ekspert
31. december 2016 - 10:23 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2016 - 11:02 #2
Først: Godt nytår til dig også Jørn

No2: Håber ikke jeg er skyld i den bemærkning?
Jeg er godt klar over at du forsøger at selv finde det. Med nogle af dine spørgsmål der ligger det på grænsen af hvad vi må hjælpe med, og jeg vil gerne aflevere det rette svar med det samme, når du spørger.
Men jeg kan i visse tilfælde ikke linke direkte til svaret, da ophavsretten krænkes.
Håber du forstår dette.
Du behøver ikke at skrive at du ikke har forsøgt. Det er jeg ikke i tvivl om at du har :-)

Med hensyn til dit spørgsmål her, så håber jeg at store-morten er på rette vej :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. december 2016 - 15:51 #3
Tak store-morten
Ja, det er jo den - Mente, blot, at det var en kvinde, der sang. Men husker nok fejl.

Hun sang den i en film.

men TAK ! Stor tak.

Jeg lytter videre senere. Vi er ved at ordne huset til Nytårsgæster.

NEJ det er IKKE dine bemærkninger, som jeg hentyder til.
Du har altid skrevet pænt. Og med stor hjælp.

Det var i mit forrige spørgsmål.
En bestemt person. Som jeg synes blev personlig.

Han har, muligvis, ret. Har "bare" aldrig før været ude for personlig kritik. Før. her hos Eksperten.

Har prøvet det andre steder.

Jeg er ikke sart.

Men det skuffer mig, at det kom her hos Eksperten.

Vedkommende har dog trukket i land.

Det var, åbenbart "Ikke det han mente, som han skrev".

Og jeg vil IKKE gøre mere ud af det !

Det var, måske, heller ikke så slemt ?

Blev "bare" lidt skuffet. Og, egentlig, også lidt ked af det.

Men det er overstået NU.

Men IKKE dig, 220661 ...

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2016 - 15:57 #4
Tak :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2017 - 10:09 #5
Tak store_morten ! Fint link
Avatar billede store-morten Ekspert
01. januar 2017 - 12:00 #6
Velbekomme