Avatar billede torben lind Forsker
02. januar 2017 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Telia tv

Hej allesammen.
Aller først Godt Nytår til alle herinde.
Jeg har fået et problem med Telia tv streaming.Jeg har haft Telia tv streaming i snart 1 år og det har virket godt.Inden for de sidste par måneder har jeg et par gange fået en besked når jeg prøver at logge ind,den skriver til mig at jeg allerede er logget ind med 5 enheder og at jeg skal bruge en af dem for at logge ind.Probelmet er at jeg kun bruger en enhed(pc).Jeg har skrevet til deres support og har fået et svar tilbage at det kan være fordi at jeg bruger f.eks et program som Ccleaner til at rense computeren og derved sletter alle cokies,så når jeg logger ind igen ved Telia tv vil det stå som mange gange at jeg har logget ind og derved 5 enheder,sfter at Telia tv har nulstillet min konto virker det fint igen,men der kan å op til 2-3 dage før de nulstillermin konto og det virker igen.Det er korrekt at jeg bruger Ccleaner til at rense pc'en men det har jeg gjort i al den tid jeg har haft Telia tv.Er der eventuelt en bruger herinde der har været ude for detsamme og eventuelt har en løsning på dette problem.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2017 - 16:28 #1
Du kan sagtens indstille dit Ccleaner til at eksludere specifikke adresser og beholde cookies fra dem.
Kig på denne her:
https://www.piriform.com/docs/ccleaner/ccleaner-settings/choosing-which-cookies-to-keep

Held og lykke.
Avatar billede torben lind Forsker
02. januar 2017 - 19:32 #2
Hej Jørgen A.B.
Det ser ud til at det er det jeg skal bruge for at kunne bevare mine cookies til Telia tv
Tak for hurtig svar og det er markeret som løsning.
Med venlighilsen
Torben