Avatar billede Senta Novice
03. januar 2017 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS server

Jeg kører Windows 7 og Google crome. Jeg kan ikke logge ind på min sparekasse. IIS serversiden blokerer.
Hvordan fjerner jeg den?
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2017 - 16:15 #1
Blokerer din IIS for din sparekasse? Det lyder en smule underligt - kan du ikke forklare nærmere hvad der sker eller hvad du får af fejl?
Avatar billede Senta Novice
03. januar 2017 - 16:19 #2
Jeg har aldrig set denne IIS server før i dag. Når jeg vil åbne sparekassens side, dukker den op og jeg kan ikke fjerne den. Jeg er 80 år og håber på hjælp
Avatar billede Senta Novice
03. januar 2017 - 16:21 #3
Jeg åbnede sparekassen i Explorer. Der var der intet problem.
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2017 - 16:48 #4
Nu ved jeg ikke hvilken sparekasse det er men men det lyder mere som et problem med hjemmesiden og ikke noget du kan gøre det store ved - din, eventuelle, lokale IIS har i hvert fald ikke noget med det at gøre.
Avatar billede Senta Novice
03. januar 2017 - 17:22 #5
Tak for hjælpen keysersoze. Jeg prøver at kontakte sparekassen.
Jeg troede IIS var noget Win10-noget. Jeg kan altså ikke fjerne den fra min komputer.
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2017 - 23:50 #6
IIS følger med mange win-versioner men skal oftest installeres manuelt - det kan også fjernes igen. Men din,  eventuelle, IIS hoster næppe en sparekasse så de to ting har absolut intet med hinanden at gøre. Mit gæt er at de har en fejl i deres kode, ikke sender en pæn fejlmeddelelse ud og dermed skaber noget forvirring.

Men nu er der i hvert fald en sparekasse-supporter, der har fået en god historie at fortælle.