Avatar billede vbr Seniormester
04. januar 2017 - 19:28 Der er 2 løsninger

Min Goggle Drev-mappe er holdt op med at synkronisere med skyen

Jeg har i flere år, rigtig mange år faktisk, haft Google Drev-mappen installeret på min computer og derigennem haft en automatisk back up i skyen. Det har virket stabilt og til min fulde tilfredshed.

Men tilsyneladende er Google Drev-mappen holdt op med automatisk at sende filer videre til back up'en i skyen siden slutningen af oktober 2016.

Jeg konstaterede det, fordi jeg ikke kunne finde nogle filer på min android-mobil.

Hjemme igen konstaterede jeg, at de pågældende filer ikke lå i skyen og heller ikke på vores anden computer, hvor Google Drev-mappen også er installeret.

Jeg kan se, at jeg har 36 GB i skyen, men har kun brugt 25 GB. Så det burde vel ikke være problemet.

Har nogen en løsning på problemet?
Avatar billede INK Ekspert
04. januar 2017 - 19:45 #1
Har oplevet det samme. Jeg loggede ud af kontoen fra Google drev og ind igen.
Avatar billede vbr Seniormester
04. januar 2017 - 20:13 #2
Jeg har lige konstateret, at jeg ikke var logget på. Da jeg havde gjort det, startede synkroniseringen. Så tak for det.