Avatar billede Bent karsten Praktikant
12. januar 2017 - 20:53 Der er 1 kommentar

Computer i loader

Jeg havde brugt min pc som jeg plejer og lukkede den ned som jeg plejer. Men så en dag da jeg skulle tænde den, blev den ved med at skrive "Går i dvale" på skærmen, og de der loade nogle. Og det har den gjort rigtig længe nu. Har prøvet at slukke og tænde, men det bliver ved med at stå der.
Det skal lige siges at jeg har en lenovo, som altid har virket fint.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede INK Ekspert
12. januar 2017 - 22:34 #1