Avatar billede dkclajen Juniormester
15. januar 2017 - 20:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Print til PDF

Jeg har en form som viser de de record som jeg vil have med i min rapport. Her har jeg samtidig mulighed for at bruge filter (højreklik i et felt og vælge on or before) i datofeltet.

Når jeg så klikker på min printknap bruger jeg følgende kode:

Me.Refresh
DoCmd.OpenReport "rapKundeAfregning", acFormatPDF ', , Me.Filter

I min rapport har jeg valgt at groppere efter kunder.
Men den viser kun den sidste side/den sidste record.

På min form henter jeg data fra en forespørgelse.
Avatar billede martens Guru
16. januar 2017 - 06:15 #1
Hvorfor det sidste Me.Filter?
Avatar billede terry Ekspert
16. januar 2017 - 14:01 #2
I guess he's trying to filter the report with the same filter being used in form
Avatar billede terry Ekspert
16. januar 2017 - 14:04 #3
try adding the same filter to the query you use in report, does that give you correct result?
Avatar billede dkclajen Juniormester
16. januar 2017 - 16:44 #4
Martens >> terry har helt ret, det er fordi jeg vil trække den samme sortering med over i min rapport.

terry >> jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal tilføje den samme sortering i min forespørgelse? Jeg gør jo det at jeg højreklikker i et felt og vælger equel or less something.
Avatar billede terry Ekspert
16. januar 2017 - 22:06 #5
Is there any chance of seeing the dB?
ekspertenATsanthell.dk
AT = @

In the query just enter
<= [Enter a date]

In the Criteria field under the date column
Avatar billede terry Ekspert
16. januar 2017 - 22:06 #6
You will have to enter a valid date, but this is just a test to see if you get the correct result.
Avatar billede dkclajen Juniormester
17. januar 2017 - 15:32 #7
terry >> Jeg ved ikke hvad jeg har fået pillet ved, men har fået trykket/skrevet noget nu så den gør som den skal. :/
Avatar billede terry Ekspert
17. januar 2017 - 15:52 #8
super, hope it continues that way ;-)