Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
21. januar 2017 - 13:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Overføre / importere kontaktpersoner fra OUTLOOK e-mail til en mobil

Hej expert,
Jeg søger et godt råd til hvordan man overfører alle sine e-mail kontakter fra min PC's OUTLOOK (2013) til min nye Samsung Galaxy J5.
Jeg har installeret Exchange Active Sync på min Android mobil telefon.
Hvordan gør man lige det?
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2017 - 14:11 #1
mange telefoner kan importere en kommasepareret fil, CSV
prøv at gemme telefonbogen som dette og se.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
21. januar 2017 - 15:28 #2
Undskyld mit spørgsmål:

Hvorledes gemmer jeg e-mail adresserne som en kommasepareret fil ?
Avatar billede kurtba Ekspert
22. januar 2017 - 00:19 #3
Du åbner din outlook. Så vælger du Filer - Åben og eksporter - Importer eksporter - Eksporter til en fil - kommaseparerede værdier - så dukker en boks op, hvor du markerer mappen Kontakter og trykker næste - Herefter får du mulighed for at vælge hvor filen skal gemmes, og hvad den skal hedde.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
22. januar 2017 - 10:26 #4
Tak for din forklaring. Så vidt jeg kan se, har jeg ikke mulighed for at vælge filen med udelukkende de ca. 25 kontaktpersoner. Jeg kan i stedet vælge f.eks. indbakke og disses underbakker, hvilket jeg ikke har brug for.
Jeg I hjælpe mig videre herfra?
Avatar billede kurtba Ekspert
22. januar 2017 - 23:37 #5
Det kan jeg ikke give en forklaring på. Når boksen kommer frem, klikker jeg bare på Kontaktpersoner og derefter på næste, så er det kun mine kontaktpersoner som kommer med i csv filen.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
23. januar 2017 - 08:36 #6
Jeg prøvede igen. Kontaktpersonerne kom dernæst frem på et Excel ark.
Hvad gør jeg herfra for at få dem ind på telefonen ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. januar 2017 - 09:52 #7
Prøv at følge indsatte link:

http://www.samsung.com/dk/smart-switch/

Her kan du downloade enten "Smart Switch" eller "Kies", alt efter hvilket af programmerne din telefon er kompatibelt med.
Med et af de to programmer det måtte blive, vil du kunne overføre data og kontaktoplysninger mellem din telefon og din pc/mac.
/ptj_11
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
23. januar 2017 - 10:22 #8
Tak for hjælpen