Avatar billede Henrik Jørgensen Praktikant
24. januar 2017 - 22:47 Der er 1 kommentar

Få adgang til QNAP NAS remote via Stifinder i Windows 10

Hej,

Jeg sidder med det problem, at jeg ikke ved hvordan jeg forbinder til en QNAP NAS, der står hjemme hos en af mine venner.

Jeg kan godt forbinde til dens interface via CloudLink i en browser, der er en online service fra QNAP. Men jeg ønsker at få direkte adgang til de drev og mapper, der er på den via Stifinder i Windows 10.

Hvordan gøres det?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. januar 2017 - 23:05 #1
På min synology bruger jeg WebDAV protokollen sammen med programmet nedrive, der mapper op som et netværks drev.

Jeg kender ikke qnap så godt, men er ret sikker på en også kan Køre webdav