Avatar billede Morten Professor
25. januar 2017 - 12:46 Der er 4 kommentarer

Slet dato fra dagen igår og ikke bare hver 24 timer

Hej Eksperter

Jeg har et spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde svar på, med den måde jeg søger på nettet. Så jeg vil lige spørger jer.

Jeg ønsker at kunne slette dagen igår i databasen og ikke kun hver 24 timer. Den skal bare slette alt fra dagen igår. Er det muligt eller er der kun den mulighed med interval 1 DAY eller timer.

DELETE FROM tbl WHERE date_add(datetime,interval 1 DAY) < NOW()

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede expnet Seniormester
25. januar 2017 - 13:04 #1
Kan du give et output på din tabel så man kan se dato format??
Avatar billede Morten Professor
25. januar 2017 - 13:16 #2
Det er datetime format date('Y-m-d H:i:s'); til indskrivelse af dato og tid.
Avatar billede Morten Professor
25. januar 2017 - 13:19 #3
Hmm tænker lige hvis jeg nu lavet tabellen med kun dato burde den så ikke bare slette id med dato fra igår
Avatar billede Morten Professor
25. januar 2017 - 13:21 #4
hehe jo det var det. Tak for du lige mindede mig om det vil du smide et svar?