26. januar 2017 - 08:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

google chrome virker ikke i windows 8.1

Hej
jeg har et underligt problem i windows 8.1. Chrome browseren vil kun åbne en gang. derefter er jeg nødt til at fjerne 5 chrome jobs i jobliste eller genstarte.jeg har renset med malwarebytes og uninstalled med rewo og installed flere gange uden held. jeg har checket efter tilføjelser/udvidelser og fjernet alt hvad jeg troede der kunne indvirke på chrome. IE fejler intet med google på. Jeg forstår det ikke
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. januar 2017 - 08:55 #1
Det lyder lidt som om nogle indstillinger påvirker funktionaliteten af Chrome.
Hvis systemgendannelse er aktiv, kan du gendanne din PC til et tidspunkt hvor det virkede.

Afinstallation med Revo Uninstaller burde fange alt - men husk evt. at tjekke efter i c:\users\[brugernavn]\appdata\Local\Google

Brug evt. også et program som ccleaner fra piriform.com til at rydde op i midlertidige filer og registreringsdatabasen.
26. januar 2017 - 11:07 #2
Jeg har fået løst det
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. januar 2017 - 13:25 #3
Hvordan? (så andre der søger dette spørgsmål frem, også får en idé om hvad de selv kan gøre)